پرسش و پاسخ (سوالات متداول) ویژه اساتید

سوال1: از چه طریقی برای اضافه کردن دانشجو به لیست کلاس اقدام شود؟

با توجه به این که تمامی دانشجویانی که در انتخاب واحد خود درسی را انتخاب کرده اند به صورت خودکار به لیست کلاس اضافه شده اند، نیاز به اضافه کردن دانشجویان عادی به صورت دستی وجود ندارد. اما در صورتی که به هر دلیلی دانشجویی انتخاب واحد ویژه داشته و در لیست نیست، از بخش شرکت کنندگان، ثبت نام کاربران، جستجوی نام و نام خانوادگی دانشجو، امکان اضافه کردن دانشجویان به کلاس درس وجوددارد. (در صورتی که در نام و یا نام خانوادگی دانشجو حرف "ی" وجود دارد برای جستجو و تایپ از Shift+X استفاده شود).


سوال2: اساتید چند کاربری بر روی سامانه دارند، ملاک ورود به کلاس چه کاربری است؟

با توجه به این که تمامی دروس انتخاب واحد شده به صورت خودکار در کاربریی که با کد ملی (بدون ورود صفرهای اولیه) قرار گرفته است، برای برگزاری کلاس از این کاربری استفاده شود. 


سوال3:از چه طریقی می توان ایمیل قرار گرفته در کاربری کد ملی را تغییر داد؟

با توجه به این که ایمیل دانشگاهی اساتید در کاربری دیگری ثبت شده است و ایمیل به عنوان مولفه منحصر به فرد در سامانه تعریف شده است، امکان تغییر ایمیل در کاربری کد ملی در حال حاضر وجود ندارد. 

سوال4: دو یا چند عنوان مشترک دارم و قصد دارم تدریس برای همه دانشجویان قابل دسترس باشد

میتوانید شرکت کنندگان کلاس ها را در یک کلاس اضافه کنید و یا لینک کلاس را در اختیار کلاس های دیگر قرار دهید.

سوال5: تبدیل گوشی به وب کم برای برگزاری کلاس های فرمول محور

لطفا روی این لینک کلیک کنید

سوال6: برای اضافه کردن همکار در دروس مشترک با سایر اساتید به چه صورت عمل شود؟

از بخش شرکت کنندگان همکار مشترک به عنوان استاد به کلاس اضافه شوند.

سوال7: دانشجو صدا و یا تصویر را ندارد و یا در دریافت صدا و یا تصویر اختلال وجود دارد؟

در صورتی که از سرعت اینترنت مورد استفاده خود اطمینان دارید (سیگنال بالا سمت راست سامانه برای شما کامل و سبز رنگ است)، مشکل مربوط به دانشجو و معمولا سرعت اینترنت دانشجوست. البته در صورتی که برای ارائه درس از گوشی موبایل استفاده می کنید همزمان به شارژر شما متصا نباشد چرا که باعث ایجاد نویز در صدای ارسالی شما خواهد شد.

آخرین تغییر: شنبه، 16 فروردین 1399، 1:49 صبح